dijous, 7 de juny del 2018

ELS PETS - 'Bombolles'

Bombolles - Portada



Àlbum: Bombolles
Conté: 1 lletres
Any: 2013
DiscogràficaRGB: Suports






Els Pets van néixer la nit de Nadal de l'any 1985 a Constantí, i van formar part del moviment del rock català de l'època. Liderats per Lluís Gavaldà -compositor, guitarrista i vocalista- van arribar al clímax de la seua carrera amb l'àlbum 'Bon dia' l'any 1997. El disc va vendre més de 100.000 còpies i va ser un dels més venuts de la història musical catalana. El seu darrer treball d'estudi ha estat 'L'àrea petita', de l'any 2013. Després de la gira d'aquest disc, van fer la gira de celebració del seu trenta aniversari, i van publicar el disc en directe 'Trespuntzero' l'any 2016.




Resultat d'imatges de els pets


BOMBOLLES
LLETRA


Des del fons del mar
colgat de blau
respiro amb aire teu.

I quan vull parlar
fabrico a raig
bombolles d'aiguaneu.

I tot i el vent i el fred
i aquest temps tan esquerp,
vull repartir prospectes a la gent que no ho entén.

I tot i el cor de veus
que em colguen de retrets,
faré com si plogués fent sempre coses noves:
beure vi, menjar a deshores,
decorar-me el cap amb mil cançons.

Des del blanc del cel
m'espolso el gel
que em creix a sota els peus.

I en un reservat,
t'escric postals
llepant-te en els segells.

I, tot i aquest hivern
que ens vol gelar la pell,
proposo que fumats ens expliquem les pors rient.

I, encara que el govern
ens miri malament,
tinc ganes d'explicar-te en cada mot que parlo,
fer-te lloc en el meu carro,
plantar cara i derrotar els dolents.

Raul Becker 1ºBatxiller