dijous, 14 de juny del 2018

ANIMAL - Fets a mida


Animal és un nou grup que fa una proposta que combina pop, reggae i soul desinhibit. Aquest grup s'acompanya d'una quinzena de músics: des d'Els Catarres, La Pegatina, Txarango o Buhos fins a Ítaca Band, 9Son o Trast.

El projecte ANIMAL neix de l’enamorament artístic de Goku amb el músic i productor Ermengol Mayol (Gerard Quintana, Xarim Aresté). Junts, comencen a cuinar el disc Més enllà de les paraules amb els ingredients de les lletres intimistes d’un inspirat cantant i autor amb el vestit positivista i alegre d’una producció musical que va reblar amb mestratge i experiència Mayol. L’esperit d’ANIMAL, precisament, es presenta en societat amb aquesta dicotomia existencial, tan romàntics com canalles, en tots els aspectos

Amb aquest nom (Animal) deixen clar que la seua música connecta un esperit de vida instintiu, lliure i salvatge. El seu primer disc "Més enllà de les paraules" (2016) és una sorprenent col·lecció de hits potencials plens d'irresistibles ganxos melòdics, banyats amb sonoritats que beuen tant del soul com del reggae, el folk i el mestissatge i que són impulsats per tot tipus de ritmes que conviden a ballar i deixar-se anar.

 
 



Lletra de la cançó:

Tu tan cridanera i sense paraules,
jo callat i tu mirant endavant.
Tu que ets més de bar demanes un altre,
jo que vull marxar, et miro emprenyat.

Tu tan impacient i desordenada, jo tan orgullós i despreocupat.
Tu desfàs el temps amb una mirada, jo que no se com...
Torno a començar.

Tu que has oblidat que ets tan despistada,
jo que sóc tossut, segueixo enfadat.
Tu tan incoherent quan rius encantada,
jo tan presumit davant del mirall.

Però t'he trobat caminant al meu costat,
donam la mà, farem del temps eternitat.

Seguir rient quan ningú escolta,
quan la conversa ja ha acabat.
Fer tan petit el que ens envolta,
per convertir-nos en gegants

Seguir rient quan ningú escolta,
quan la conversa ja ha acabat.
Fer tan petit el que ens envolta,
per convertir-nos en gegants

Torna a ploure i se que és per nosaltres. 
Claudia Holley 1ºBatx Humanístic