diumenge, 10 de juny del 2018

121dB - Orgasme


Orgasme - Portada





121 dB (cent vint-i-un decibels) va ser un grup de música nascut a la ciutat de València el 2004, amb un estil indie nord-americà i pop punk, cantat en valencià.


El 2005 graven la seua primera maqueta, "Somnis rebels" i un any més tard el primer EP "Canvis i conseqüències". En aquest temps han estat preseleccionats per al concurs de maquetes "Enganxa't a la Música", finalistes de l'II Tirant de Rock de la Marina, guanyadors del VII Circuit de Música en Valencià organitzat pel Consell de la Joventut de València, del Premi Ovidi Montllor del 2007 al grup revelació i han arribat a semifinals del prestigiós concurs Sona 9.

Amb el disc "Equilàter"121 dB realitza una gira per tota la península Ibèrica i rep crítiques molt positives de revistes musicals com Mondosonoro o Rockzone que el qualificaren com un dels millors discos de l'any, tot i que va passar relativament desconegut entre l'escena musical. El següent treball, "Assaig/Error" (GOR Discos, 2009) s'endinsa en l'ambient urbà de la música de 121 dB. En 2013 van anunciar el seu comiat dels escenaris.

Discografia

2005 - "Somnis rebels"
2006 - "Canvis i Conseqüències"
2007 - "Equilàter"
2009 - "Assaig/Error"
2013 - "Lesotho"


Àlbum:Orgasme
Conté 1 lletres
Any: 2013

Lletra

Suc de pera al paladar cru 
poc a poc que aixina no puc 
empeltant-se, ploguent-se damunt 
cau el dubte, coito ergo sum 

Frutillita kenda, agility fusta! 

Tu i jo, implementant! 
Tu i jo, orgonejant! 
Tu i jo, nèctar imperial mangai 
iku, 

Mort xiquita, orgó a ful 
com bonobos, big bang al Short Bus 
fon iglús de tabús a l'anus 
ambrosia, bacores amb gust 

Sasha entra pâ casa, està el cèrvol de la safor 

Tu i jo, implementant! 
Tu i jo, orgonejant! 
Tu i jo, nèctar imperial mangai 
iku, tsunami d'orgasmes 


Cova Foradà glopejant fílies i bions 
sobre els pits de la SexPol gotes de suor 
el Penyal d'Ifach descarrega les tensions 
qui té mal el cap és que igual té mal el cos 

Endorfines, plaer robust 
renovables, respiració en curs 
va de cine, açò me trau fum 
ai que em trenque, bo pa la salut 

Wilhelm entra pâ casa, està el cèrvol de la safor 

Tu i jo, implementant! 
Tu i jo, orgonejant! 
Tu i jo, nèctar imperial mangai 
iku, tsunami d'orgasmes

Raul Becker 1ºBatxiller