dissabte, 30 de novembre del 2019

FILFERRO - Versió de Sound of Silence

Filferro ens va desitjar un bon Nadal a capella fent una versió d'aquest tema de Simon & Garfunkel. Però a més, també volien fer un homenatge a la gent que no hi sent; per això ens expliquen la cançó en llenguatge de signes.



Lletra

El so del silenci 
Vella amiga la foscor 
torno a ser aquí perquè parlem 
Una visió s’ha arrossegat suament 
i ha plantat una llavor dins meu 
i la visió germinant al meu cap segueix 
aquí, en el so del silenci 

He caminat en somnis sol 
per carrers adoquinats 
sota el llum de la negre nit 
sento el fred, sento la humitat 
em golpeja els ulls un llum de neó 
i obre la nit, i la quietud comença 

Sota la lluna incadescent 
deu mil persones, potser més 
Gent que parla i que no diu res 
Gent que escolta però que no hi sent 
Gent que escriu cançons del què mai 
compartirán ni gosaran, trencar el silenci 

Il·lusos els hi vaig dir jo 
i que el silenci us faci grans 
Ja sé que no puc ensenyar 
però us dono la mà per arribar 
I el què vaig dir, el temps ho ha dil•luit 
en el record, 
en el so del silenci