Descripció del grup:
Senior i el Cor Brutal és una banda valenciana de rock alternatiu amb sons del country alternatiu i el folk estatunidenc. Va nàixer al 2007 a mà de Miquel Àngel Landete (Senior) qui es el lider de la banda i que es fa acompanyar de tres músics (el Cor Brutal) polifacètics ja que tots tres interpreten diversos instruments. Canten en valencià a l’estil de la valenciana, és a dir, música americana però del País Valencià.
lletra:
i les muntanyes s'obrin el cor.
Mentres les nostres vides passen
i no separen el riure del plor.
La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.
El món encara pega voltes
i no s'assusta de lo que som
quan les cançons ja no ens somouen
i ens fan vergonya les emocions.
La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps
I si no estàs sol, estàs amb qui no vols.
Què pobres som, que sempre ho volem tot
La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.
[afegir els signes dels temps particulars de cadascuna i cadascun].
Jo no sé la gent quan ho entendrà:
tots som immigrants.
Jo no sé la gent quan ho entendrà:
tots som immigrants.
Components del grup:
Miquel Àngel Landete - Veu, guitarra i teclats.
E Martin - Veu, guitarres i teclats.
JL Tormo - Veu, baix, harmònica, acordió i teclats.
R Ferreiro - Veu, percussions, bateria i teclats.
Albums:
2009 - L'experiència gratificant
2011 - Gran
2011 - Nu
2013 - València, California
Opinió:
Hem triat aquesta cançó perque ens agraden les cançons amb un so alegre. Que t'omplin. Aquesta cançó la va escoltar Lina navegant al youtube. I quan la vam escoltar ens va a agradar prou ja que es prou pegadissa.
Lina i Carles
3 comentaris:
M' ha agradat molt aquesta cançó sobretot el ritme country valencià encara que em resulta estrany ja que mai havia escoltat una cançó d'aquest estil en valencià i el tema que tracta d'animar a la gent. M'ha encantat el grup i a partir d'ara en escoltaré més cançons d'aquest grup a vore si també m'agraden. En quant a l'entrada esta bé però es podrien haver enrotllat més en qualsevol aspecte del grup o de la cançó ja que l' entrada es queda molt curta.
Pense el mateix que Sergio Campoamor
¿Una cançó amb ritme un poquet country i a més a més en valencià? Em resulta estany, perquè encara que no estic acostumada a la música en valencià, però tampoc em desagrada... és més, puc tic que m’han entrat ganes de cantar-la. També la lletra tracta d’animar a la gent, he pogut entendre; aleshores més ganes que he tingut.
Com diu Sergio Campoamor, els autors d’aquesta entrada es podrien haver esmerat un poquet més amb l’informació del grup. Però de totes formes vaig a buscar-ho jo pel meu compte, vull escoltar més cançons de “Sènior i el cor brutal” i a veure si m’agrada alguna més. Gracies també als que l’han encontrat, que m’han fet que descobreix un gran grup (que no tot siga fer-li una crítica negativa, que l’han treballada aquesta).
Publica un comentari a l'entrada