diumenge, 2 de febrer del 2014

SÈNIOR I EL COR BRUTAL - El signe dels temps


Descripció del grup:
Senior i el Cor Brutal és una banda valenciana de rock alternatiu amb sons del country alternatiu i el folk estatunidenc. Va nàixer al 2007 a mà de Miquel Àngel Landete (Senior) qui es el lider de la banda i que es fa acompanyar de tres músics (el Cor Brutal) polifacètics ja que tots tres interpreten diversos instruments. Canten en valencià a l’estil de la valenciana, és a dir, música americana però del País Valencià.



lletra:

El sol entra en les cases
i les muntanyes s'obrin el cor.
Mentres les nostres vides passen
i no separen el riure del plor.

La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.

El món encara pega voltes
i no s'assusta de lo que som
quan les cançons ja no ens somouen
i ens fan vergonya les emocions.

La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps

I si no estàs sol, estàs amb qui no vols.
Què pobres som, que sempre ho volem tot

La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.

[afegir els signes dels temps particulars de cadascuna i cadascun].

Jo no sé la gent quan ho entendrà:
tots som immigrants.


Components del grup:
Miquel Àngel Landete - Veu, guitarra i teclats.
E Martin - Veu, guitarres i teclats.
JL Tormo - Veu, baix, harmònica, acordió i teclats.
R Ferreiro - Veu, percussions, bateria i teclats.


Albums:
2009 - L'experiència gratificant
2011 - Gran
2011 - Nu
2013 - València, California
Opinió:
Hem triat aquesta cançó perque ens agraden les cançons amb un so alegre. Que t'omplin. Aquesta cançó la va escoltar Lina navegant al youtube. I quan la vam escoltar ens va a agradar prou ja que es prou pegadissa. 
Lina i Carles

3 comentaris:

Sergio Campoamor ha dit...

M' ha agradat molt aquesta cançó sobretot el ritme country valencià encara que em resulta estrany ja que mai havia escoltat una cançó d'aquest estil en valencià i el tema que tracta d'animar a la gent. M'ha encantat el grup i a partir d'ara en escoltaré més cançons d'aquest grup a vore si també m'agraden. En quant a l'entrada esta bé però es podrien haver enrotllat més en qualsevol aspecte del grup o de la cançó ja que l' entrada es queda molt curta.

Natalia Fletcher Ponce ha dit...

Pense el mateix que Sergio Campoamor

Paula De La Barre ha dit...

¿Una cançó amb ritme un poquet country i a més a més en valencià? Em resulta estany, perquè encara que no estic acostumada a la música en valencià, però tampoc em desagrada... és més, puc tic que m’han entrat ganes de cantar-la. També la lletra tracta d’animar a la gent, he pogut entendre; aleshores més ganes que he tingut.

Com diu Sergio Campoamor, els autors d’aquesta entrada es podrien haver esmerat un poquet més amb l’informació del grup. Però de totes formes vaig a buscar-ho jo pel meu compte, vull escoltar més cançons de “Sènior i el cor brutal” i a veure si m’agrada alguna més. Gracies també als que l’han encontrat, que m’han fet que descobreix un gran grup (que no tot siga fer-li una crítica negativa, que l’han treballada aquesta).