dilluns, 8 d’octubre del 2018

BAD GYAL - Indapanden

La cançó és de l'any 2016. Bad Gyal era una fornera catalana que només amb 20 anys es va convertir en cantant.

Aquesta cançó m'agrada molt, ja que és un estil de música que escolte habitualment. La cançó tracta de la independència de la gent, i al cantar-la en català s'identifica més amb ells; però no té per què solament identificar-se amb els catalans, ja que tots som persones independentment de les normes socials que ens posa el món.

Jo recomane que l'escolteu, ja que us agradarà perquè és música amb un estil actual i a més la lletra és enganxosa i ens fa pensar i comprendre moltes coses que passen i per les quals la gent és independent. 



LLETRA:

Fet per mi, hauries d'entendre per què sono així
Quan entro a la party engeguen el beat 
perquè saben que com jo ja no hi ha res per aquí
I quan jo entro a la pista flamisells al dit
La Gyal tot ho crema, no deixa res buit
La sala s'emplena si corre que estic
En el pòdium em desfaso i em sua el que em dius
(Eh! me la sua)

Ja saps prou bé que ho sento
Em sap greu però no ho lamento
Si vols entrar en el joc, first mirem com vas de dancehall
No puc perdre el temps
Si no balles ni ho intento
Perquè ara mateix ja se sap que lo que estic fent es serio

I ell em mira així així
el seu cos amb el meu pillant el beat
tots els nois mirant-nos embogits
Ja saps prou bé que aquí tu ets l'escollit

I ell em mira així així (em mira així, així!)
el seu cos amb el meu pillant el beat
tots els nois mirant-nos embogits
Així que boy, ja ho saps, afortunat!

A rom em sap la boca, tota la roba xopa
I per com em mires sé que em vols fer la teva dona
Només aquesta nit, no vull ser de cap persona
I ara ensenya’m el pis, ens posem una altra copa

I és que jo em veig preciosa, em sento orgullosa
Em miro al mirall i penso: que bé estic sola!
A mi no em cal ningú, nen, no em ve d'aquestes hores
Avui estic molt bé però demà és una altra cosa.

Demà serà una altra cosa
Ja saps que és una altra cosa

Després, al dia següent, penso que he perdut el temps
I dic: per què fas les coses si en veritat no és el que sents?
I estàs molt bé! no et ve d'un parell de nens
T'ho estàs muntant tot tu sola, ets una shawty independent.

Entrada de Maria (1r Bat. Humanitats)