divendres, 22 de novembre del 2013

LAX’N’BUSTO - T'estimo molt

LAX’N’BUSTO - ”T'estimo molt”


VALORACIÓ PERSONAL I TEMA DE LA CANÇÓ

El tema d’aquesta cançó és d’un enamorat que li vol dir tot es que sent per ella, que no es poc. M’agrada molt la cançó, mai, havia donat una oportunitat a la música en català sempre pensava “bua” música en català/valencià “no val per a res”, però m’he equivocat, fins que un dia tenia que trobar una cançó en català/valencià i me vaig donar conter de que la música en català/valencià es molt divertida i ara mateix es una de les meues cançons favorites. Anime a la gent a demés de escoltar cançons en angles, francès, espanyol... que li donen una oportunitat a la música en català/valencià.


INFORMACIÓ SOBRE EL GRUP

Lax'n'Busto és un grup musical de pop-rock en català que es formà l'any 1986 al Vendrell. El cantant és Salva Racero des del 2006. Fins a aquella data el cantant (i guitarrista) era Pemi Fortuny Soler els altres Componentes del grup son Jaume Piñol Mercader( bateria i cors, El Vendrell, 20 de juliol del 1971), Jesús Rovira Costas (baix i cors, El Vendrell, 24 de maig del 1968), Cristian G. Montenegro (guitarra, Vilafranca del Penedès, 15 d'octubre del 1970) i Eduard Font (teclista, Torroella de Montgrí, 11 de novembre del 1975.Abans havia estat amb Sopa de Cabra i Glaucs).
Salvador Racero Alberch (Manresa, 8 d'agost de 1976) és el cantant de Lax'n'busto, des de 2006. Va començar a cantar i tocar la guitarra als 12 anys. Abans també era actor, però ho va deixar, i ara ja ha tornat a pujar a l'escenari. El seu primer disc gravat amb Lax'n'Busto, va ser a Califòrnia amb Sylvia Massy.

Discografia:

1989: Vas de punt? ... o què!                                               2010: Simfònic
1991: Lax'n'Busto                                                                2013: Tot és més senzill
1993: Qui ets tu ?                                                                 2009: LAX'N'BUSTO a l'Apolo
1995: La caixa que puja i baixa 2008: Objectiu: La Lluna
1996: A l'Auditori
1998: Sí
2000: Llença't
2003: Morfina
2004: Amb tu en directe
2007: Relax



LLETRA DE LA CANÇÓ I VIDEO

De colors són els meus somnis
tot i que ja m'he llevat
i la son no ve a veure'm
quan la Lluna s'ha aixecat
salto i salto sobre els nuvols
sembla que pugui volar
el meu cor fa pampallugues
i no deixa de ballar

Quan posem els peus enlaire
quan posem el cap per avall
quan et crido a la muntanya
i l'eco em va contestan
quan et faig amb margarides
la polsera de colors
vull mirar-te als ulls i dir-te
que el que sento és això

T'estimo molt, jo a tu t'estimo molt
si estas amb mi desapereix tot el que és trist
un dia gris el pintes de colors
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo

Els meus ulls són com bombetes
els meus llavis riuen fort
no puc amagar el que sento
quan em mires tan d'aprop
ara ja no se que em passa
el cos m'esta tremolant
el meu cor fa pampallugues
i no deixa de ballar

Quan s'uneixen els colors
per fer l'arc de sant martí
quan escrius amb el teu dit
el meu nom en el mirall
li dono canya a la radio
i escolto aquesta canço
vull mirar-te als ulls i dir-te
que el que sento és això

T'estimo molt, jo a tu t'etimo molt
si estas amb mi desapereix tot el que és trist
un dia gris el pintes de colors
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo

Maite Zaitut, Maite Maite Zaitut
si estas amb mi desapereix tot el que és trist
un dia gris el pintes de colors
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo

T'estimo molt, jo a tu t'etimo molt
si estas amb mi desapereix tot el que és trist
un dia gris el pintes de colors
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo
fins a la Lluna i tornar t'estimo jo

Maite Zaitut



FONT D’INFORMACIÓ: Viquipèdia i altres pàgines


                                                                                             Valentín Kostadinov i Natalia Fletcher 

1 comentari:

Rosa Sanchis ha dit...

Hola Valentín i Natàlia, us recorde que pengem només cançons de cantants valencians!! No és per discriminar els catalans o mallorquins, en absoluts, és només per donar a conèixer els de casa.