divendres, 4 d’octubre del 2013

RAPSODES - Calentúria





LLETRA:



Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.
Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.

Toma! Enhorabona! Arribat per fi este puto rapsoda! La persona més cabrona, porta la ment calentona i la rima més caxona pa' rumoritzar la zona! Vaig a tocar-te, abraçar-te i a refregar-te! Vull que me pegues una palmà al cul i que m'excite, que jo vaig directe a la ingle, fins que la llei vol que mengem bible! Anem a entrar en cel com els gossos, esta nit no vaig a contar contes melosos. Sense camuflatge, és pim pam pum! L'únic que vull es ballar reggeaton amb tu! També vull follar amb tots i totes vosaltres i tornar a començar al despertar-me! Rebolcar-me, entregar, calenta... saps el que dic? Pots fer-me de tot menys furgar-me el melic.

I és que follaria amb tu. Paràlisis orgàsmica quan em mires als ulls...

Amor! Ja saps que no cal calés amb els nostres cosos, la imaginació al poder! Açò és un polvo guarro en una festa amb molta gent. Jo faig Birdicle i tu de Roller Gere!

Per la nit es ballaré la dansa del ventre, mentre pots estendrem em faràs comprendre que ets el vulcanòleg del meu cos imperfecte busques entre llençols del volcà el epicentre!

La roba ja te l'arrancada sense sentiment i l'he tirada amb despreci com el paper d'un caramel. És dolça en la boca, saboretja el moment som dos cossos nuus tu i jo junts follant a pèl!

Si no estàs calent, si no estàs calenta, doncs atent i atenta que esta merda té penta, penta, penta, penta, penta.

Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.
Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.

Mira la nena, mira com se meneja. Mira com Janela. mira com es contorneja.
Jo no vull dir res, guapa, però ací estic jo i tinc unes ganes loques de remullar el fartó! No importa si tens panxa, cartutxeres o cul, a mi m'agrada cada pam de tu i esque el teu món interior em fa sentir tan viu... que aquesta nit tinc pensat convertir-te en riu.

Intercanviant matèries, esborrant tristeses, joguines i disfresses d'enfermeres i princeses.

Ei, no tingues presses per llevar-te les braguetes que l'Andrés es fa gaudir xiuxiuejant-te als orelles! Pessigant-te els mugrons exposant al balcó. Sodomia bonda, 69 i acció! Oral, anal, manual i tradicional!! Reggeaton, adrenalina i sexe combinen genial!

No t'enganyes, saps el que m'agrada... dibuixa'm un camí d'aigüeta salada!!

Alà! Deshonrà!! Alà! Quina barra!! Simplement sóc un rapsoda bandarra que li tira un poc de cara i li mira l'escot a la xica de la barra!!

fes-te crema mentre contornege les caderes en recipients petits s'hi troben les millors essències. Mentres em toque els pits amb els dits humits... et dic que aquesta nit no arribarem ni al llit.

Així que no tingues por, esta es la forma en que la vida li demostre el meu amor i arremà no li importa si eres una sex boom! Casi preferisc que cuines bé l'arròs al forn!!

Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.
Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.

I quanta més carn més d'esta farem 12345 i tots i totes les que vullgueu. a vore si es deveres que sou tots tan moderns quan escarben un poquet ixen beatos per tot arreu! Jo no sóc gay, però alguna polla me xuplat, perquè va a ser? Joder, per provar!! Si té moltes vitamines i és molt natural i com diuen en la vale si t'ho tragues no es quedes prenyà!

Mmmm, però si faig tot això diran que sóc una guarra!!

Pues jo vull ser la més puta de la comarca, solta't la melena que la vida s'acaba! Alegria i lubricant pal cos i pa l'anima.

Jo ja sé que el ser humà és molt imperfecte, perfa comparteix amb mi tots els teus defectes. L'imperi del plaer està més prop del que tu penses. Follem les ments i oblidem les apariències!

Si no estàs calent, si no estàs calenta, doncs atent i atenta que està merda té penta, penta, penta, penta, penta.

Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.
Tenim calentúria, estem calents, només volem que refregar-se amb tota la gent.

Jo estic calenta i vaja... agafar-te,llepar-te, excitar-te, mossegar-te, despullar-te... Jo estic calenta i vaja... agafar-te, mossegar-te, apretar-te, rebentar-te, destrossar-te... Ahh!!


7 comentaris:

Héctor Wollstonecraft ha dit...

Hola, anaba a escoltar la cançò.
RAPSODES-CALENTÚRIA

En un principi e de dir que no m`agrada gens, ni sensevol la he escoltat, e sentit fins als 50 segons, un altre dels seus motius es que no antec la lletra encara que la tinga escrita abaix, si jo buic escoltar una cançò i entendre la seua lletra no tinc perque llegirla, aleshores, he de dir que aquesta canço per el meu compte no val res.

Yasmina, Almudena, Aitor i Costin 1 ESO. ha dit...

Aquesta cançó tracta sobre la sexualitat d’una manera molt oberta. Els cantants diuen que estan excitats i que volen provar-ho tot. La nostra opinió és que és massa sexual i no hauria d’estar en aquest blog. Nosaltres, si fórem professors, la censuraríem.

Betlem ha dit...

Hola! La veritat és que a mi aquesta cançó m’encanta per diverses raons. Per començar, fa temps que seguisc Rapsodes, perquè el hip-hop em dóna molta vida: els escolte sovint a casa i en directe fan moltíssima festa! A banda de les bones veus que tenen, m’agrada moltíssim el to irreverent i descarat que gasten en totes les seues cançons, i clar!, aquesta que heu triat no n’és una excepció. Cal dir també que parlar de sexe mai deixa ningú indiferent, bé perquè és un tema que molesta alguna gent, bé perquè interessa i agrada a altra gent. Diguem que parlar de sexe sempre “aixeca passions” de tot tipus. A mi, personalment, m’interessa moltíssim. Per a mi i per a molta gent, la sexualitat, en totes les seues dimensions, és una part essencial del benestar de les persones. Desgraciadament, en el col•legi –i fins i tot més tard, ja a l’institut– mai ningú em va explicar res de profit sobre la sexualitat, i damunt, a casa els meus pares ometien el tema perquè pensaven que ja ens ho explicarien “tot” al col•le... Un desastre! És per això que quan algú escriu, parla o canta obertament sobre sexe, pare l’orella molt ben parada. I encara més si és amb el ritme, l’humor i la claredat amb què ho fa aquest grup valencià. Amunt Rapsodes!!!

Carlos Sand ha dit...

A veure Héctor Wollstonecraft, primer hauries de conéixer un poc mas el valencià, la lletra de la cançó és molt fàcil d'entendre (i no crec que estant en l'institut no entengues la lletra) el que passa és que no vols escoltar la cançó. I si vols escoltar una cançó dóna igual la forma en què ho faces. I tindre la lletra davall és una bona idea per a entendre millor la cançó. Però per a gustos colors.

Respecte a Yasmina, Almudena, Aitor i Costin no passa res perquè la cançó tracte la sexualitat d'una manera oberta, és una cosa normal. El que passa és que des de xicotets ens ensenyen que la sexualitat és na cosa "tabú" i que no podem expressar el que sentim. I normal que si fóreu professors la censuraríeu perquè pocs professors parlen d'esta cosa tan estranya i rara per a la societat. I respecte al que diuen els cantants no passa res perquè vullguen provar-ho tot, és una cosa del mès normal, Per que una persona no pot experimentar amb el que vuiga?, lo que passa es que tornem a això d'abans; sempre ens han ensenyat que si eres xic t'han d'agradar les xiques i que si eres xica t'han d'agradar els xics i ja esta, no hi ha mescla. Per això la societat esta com esta.

I per ultime, Betlem moltes gràcies per recolzar la cançó, poca gent s'atreveix a parlar d'estes coses, que de veritat no es perquè són tan rares per a comentar-les. I tens raó en què els col·legis i en els instituts no es tratam estos temas,pero és un tema un poc escàndalos per a l'educació, es creu que els xiquets no parlen d'aquestos temes, però després... A mi també m'agrada molt aquest grup, perquè no callen res i no li posen murs als estereotips, llastima que la música en valencià no es de a conéixer millor.

Carlos 1 BATX H(el que va putjar la cançó) :D

Paula De la Barre ha dit...

Ja tenia ganes de comentar aquesta cançó, però més encara amb els comentaris que n’hi ha abans del meu. Ho haveu fet a posta o alguna cosa? Acabeu de prendre la flama per a que diga tot el que he de dir, xiquets.
He de ser sincera, aquest grup no el coneixia i al principi no estava molt “receptiva” en escoltar música en valencià i ara, després d’estar escoltant durant uns quants mesos aquesta música, m’adone que m’he perdut durant molt de temps unes grans cançons i grups. Per això m’agradaria molt (si arriba a veure aquest comentari) que Betlem ens passara, a mi i al meu grup de classe, música de grups valencians que conega, crec que ens resultaria molt interessant i, a més a més, que si té algun dubte o curiositat sobre temes relacionats amb la sexualitat, entre altres, la creadora d’aquest blog (també professora meua de valencià des de Tercer de l’ESO fins ara, la qual em va donar classes de sexualitat al mateix temps) et podria ajudar i aclarir qualsevol pregunta o dubte.
D’acord, després de ser sincera amb tots vosaltres entrem en el moment de comentar aquesta cançó (per fi, encara sort) i amb moltes ganes de contrastar les diverses opinions que tenim. Comencem, doncs.
Molt bé, veig que tothom ha vist que aquesta cançó parla en gran part sobre una vida sexual lliure i sense prejudicis (d’acord, és un bon començament) però no sé si sóc solament jo o és que els altres no veuen important un altre tema que tracten, que és el tema de l’estima pròpia i el deixar de tenir en compte les opinions dels altres, perquè com indica ja sola la frase eixa opinió és dels “altres” i el que pensen els altres es cosa seua (suposo que la gent s’haurà quedat aclaparada amb el començament “tan incorrecte” de la cançó i per això no ha pogut valorar els antres temes); podem veure aquest tema de l’estima pròpia en algunes frases com “no importa si tens panxa, cartutxeres o cul, a mi m'agrada cada pam de tu” o una altra com “en recipients petits s'hi troben les millors essències” he de dir que de tant que m’ha agradat la primera frase que he ficat, la tinc com estat en el WhatsApp i sincerament, n’hi hauria que ficar a moltes xiquetes a escoltar aquesta frase i fer que es donen compte que siguen com siguen, baixetes, altes, grossetes o flaquetes, totes són precioses i tenen que estimar cada pam dels seus cossos (també va referit cap als xics, encara que no els haja nombrat fins ara).

Paula De la Barre ha dit...

(continua)

I el segon tema que he anomenat, que a més a més vaig a ajuntar-lo amb el tema d’una vida sexual lliure, el podem veure molt clarament a la part de la lletra que comença de la següent manera:
“Jo no sóc gay, però alguna polla me xuplat, perquè va a ser? Joder, per provar! Si té moltes vitamines i és molt natural i com diuen en la vale si t'ho tragues no es quedes prenyà!
Mmmm, però si faig tot això diran que sóc una guarra!
Pues jo vull ser la més puta de la comarca, solta't la melena que la vida s'acaba! Alegria i lubricant pal cos i pa l'anima”

D’acord, els que hagen escoltat fins ací segurament s’hagen espantat amb les xicotetes exhalacions de plaer que s’escolten de fons... si has continuat escoltant la cançó encara que sigues un d’aquells “modernets” (persones que si furgues un poc acaben mostrant la seua opinió veritable, la de ser encara beats) estàs d’enhorabona, has aconseguit sorprendrem (encara que soni un poc cregut, ho sent).
Dic tot això per una simple raó: ací ja parla de temes “tabú” en la nostra societat i em pareix molt valent per part dels cantants que no s’hagen tirat cap enrere al escriure aquesta cançó i, a més a més, per què a la millor Rapsodes ha aconseguit obrir els ulls a aquells “modernets” que dic jo. Per si no us haveu adonat (que encara n’hi haurà algun despistat que no) estic a favor d’una vida sexual lliure i sense por a l’opinió opressiva del que diguin els demés, de la societat en conjunt, de tirar avall aquells “tabús” que fan que tinguem por d’obrir i veure totes les possibilitats de la nostra sexualitat, crear d’una vegada una societat liberal i sense persones que miren amb cara d’horror una parella d’homosexuals agafades de la mà pel carrer i donant-se un petit bes als llavis. Aquest tipus d’adoctrinament en rebuig de la sexualitat i altres aspectes fa que molts xiquets i xiquetes (com exemple proper els nens i nenes que han comentat abans que jo, Yasmina, Almudena, Aitor i Costin) no descobreixen i no accepten que tant la sexualitat, com una vida amb aquesta lliure i sense prejudicis, és un tema tant important com interessant; per aquesta raó m’entristeixo i puc veure que dins d’un temps, quan les hormones facin els seu efecte en aquestos xiquets i xiquetes, que no van a saber ni què els està passant.
D’acord amb el que havia dit abans, ja he comentat tant la meua opinió sobre la cançó, com el tema i el grup que la canta; encara que em cal dir una última cosa: m’haguera agradat un poquet d’informació sobre aquest grup i a la millor una llista de recomanacions de cançons seues.
I amb tot això ja puc acabar el meu comentari i desitjar-vos que tingueu una calentúria i una paràlisis orgàsmica quan acabeu de llegir aquest text. Un beset a tots.

Betlem ha dit...

Benvolguda Paula de la Barre,

No puc fer res més que subscriure cada paraula que molt valentament has escrit al teu post. El hip hop és provocador per naturalesa i serveix en moltíssims casos per a la denúncia social. És trist, però això molesta a alguna gent: persones que voldrien que res canviara, bé perquè estan ben col·locadetes damunt la tarima dels privilegis, o bé perquè, a pesar de viure oprimides (i reprimides), tenen por d'agafar les regnes de la seua pròpia vida. Por de ser lliures. Que fort, veritat?
A mi, en canvi, el hip hop és un gènere musical que m'agrada molt, perquè cada cançó suposa una sacsejada tremenda contra tota la hipocresia que impregna la nostra societat en molts temes, com ara el de la sexualitat. En el cas concret de Rapsodes, a més a més, m'encanta el toc d'humor i de "mala bava" que tenen algunes de les seues cançons. Per desgràcia, després d'uns quants anys junts, han decidit separar-se, però la seua música queda per a sempre perquè la gaudim. I en valencià!
És difícil fer una llista de cançons, cada una tenim un gust! Dues que m'agraden molt, de les primeres, són Rita la cantaora i Mil paraules. De l'últim disc (que podeu escoltar en streaming ací: https://mesdemil.bandcamp.com/album/rapsodes-ouiea), m'agrada molt, per descomptat, Calentúria, i també una que ja heu penjat al Villena.so, Coses de la vida. Però n'hi ha moltíssimes més per descobrir!
Amunt el hip hop en valencià! I avall les presons mentals!