dijous, 6 de juny del 2019

PAU VALLVÉ - Nem fent i endavant

Recomanació d'Alejandra (Bat. Humanístic)

Pau Vallvé és un músic, compositor i productor català que va nàixer a Barcelona el 1981. Va començar a tocar la bateria a l’edat de 3 anys, més tard va estudiar música als 6, a tocar en xicotets grups als 10, va fer el seu primer disc als 15 i va començar a gravar els seus propis discos als 18.
Segons Pau Vallé, als inicis, quan tenia 18 anys i després de patir un desamor, escrivia cançons tristes. Més tard, als 21, va decidir fer cançons en anglés, i finalment es va dedicar principalment a fer cançons en català, amb un estil indie, pero de tant en tan encara fa alguna cançó en castellà o anglés.

Estanislau Verdet era un àlter ego musicohumorístic de Pau Vallvé, vehicle a través del qual el cantant presentava cançons iròniques i crítiques amb la societat a través de la vergonya pels altres i la paròdia. El 2010 va donar per tancat aquest projecte i va començar la carrera en solitari.

Principalment, la seua música està composta per als anuncis de la televisió, sèries o pel·lícules, però també ha fet cançons dins de grups com “Inspira”. Ha fet discos de piano, de post-rock, de minimalisme, etc.

La cançó tracta sobre l’amor que sent Pau Vallvé cap a una dona i el desig d'estar tota la vida amb d’ella. La vaig conèixer perquè inicialment anava a fer el treball sobre una altra cançó d’aquest cantat i buscant informació amb va eixir aquesta, la vaig escoltar de casualitat i em va agradar molt.
Em transmet tranquil·litat perquè el seu ritme és tranquil i suau, per això l’escolte quan vull estar tranquila, mentre estic fent els deures o per a dormir. Pense que aquesta cançó et pot portar serenitat, ganes de relaxar-te i de disfrutar-la.

FONTS D’INFORMACIÓ:
http://www.pauvallve.com/es/bio/ https://www.theproject.es/es/c-2721/PAU-VALLVE
https://www.viasona.cat/grup/pau-vallve https://fanmusicfest.com/content/pau-vallvé


LLETRA:
Qui no ha conegut mai la tristor
no pot saber el que és la felicitat
Igual que qui no ha conegut el fracàs
no podrà mai saber el que és guanyar

Però, aviam un moment
si a mi m'agrades tu i a tu
t'agrado jo llavors és evident
que jo tinc més bon gust
i que trio millor
Tu fas que la roda segueixi girant
i que vulgui cantar
Ets amb qui despertar
i no només amb qui anar a dormir
Em fas tanta il·lusió
que ara mateix no hi ha millor opció
per ser feliç en tota la ciutat
que viure amb tu

No hi ha cap pressa, 'nem fent i endavant,
ja ens en sortirem, no cal pensar tant
No hi ha cap pressa, 'nem fent i endavant,
ja ens en sortirem, i la resta és igual.
   

1 comentari:

LUNA MOZART ha dit...

Aquesta cançó ja l'havia escoltat alguna vegada i es una de les poques cançons en català que escolte i que em faja pensar m'agrada bastant aquest cantant, per les lletres que fa , el significat de les lletres i pel ritme que tenen les seues cançons.
Aquesta cançó me agrada molt, també pel vertader significat que te la seua lletra , parla sobre un xic que esta trist, i l'agrada una xica, i vol estar amb ella, pero que no té pressa perque ellla s'enamore d'ell. La cançó me transmet moltíssim de records i em fa pensar en el significat de la vida i de les coses que porten els enamoraments. Recomane a la gent que escolten la cançó perquè es molt bonica i tenim que difondre molt mes que escoltem la musica en català.