dijous, 6 de juny del 2019

DOCTOR PRATS - Jo vinc de lluny

Entrada de Rubén (Bat. Ciencífic)

Doctor Prats va nàixer el 2015 amb la intenció de ser únicament un grup virtual. Provenen de Tarrasa i el Vallés. El 2015 tragueren el primer disc “Patates amb peix”. El seu estil musical és una mescla de reggae, pop, rock, ska, funk i música electrònica.

Membres
· Mark-e Riera com a vocalista i guitarra
· Guillem Boltó al trombó
· Josep Jaume Rey a la guitarra
· Ramón Figueras com a trompeta
· Miki Santamaría amb el baix
· Víctor Martínez al teclat
· Oriol Cors amb la bateria

Aquesta cançó explica que cada vegada les persones viuen en un món més tancat, que vol influir en la mentalitat de la gent. També explica que cal viure la vida perquè, com diu la cançó ‘vinc de lluny’, ja que ell ja ha passat per això i ha aconseguit veure el món amb uns altres ulls i vol que tota la gent faça el mateix.

Parlant sobre els pensaments que m’aporta aquesta cançó, puc destacar que no hem de tancar-nos en un món on sempre fem el mateix, sinó que cal viure la vida. La veritat és que la recomane moltíssim perquè et fa mirar amb uns altres ulls la teua forma de viure en el món, perquè vida només hi ha una.



Lletra

Jo vinc de lluny
D'allà I d'aquí
Jo vinc tossut, obstinat I decidit
Jo ho faig per tu
I ho faig per mi
I ho faig també per tots aquells que encara han de venir
Pot ser que el món s'estigui fent petit
Pot ser que això no estigui fet per mi
Però resistir és l'únic que tenim
Aixequem les copes, fem un brindis I a seguir
I ara veig clar que al final tot té més sentit
Del que em podia imaginar
La vida ens clama
L'amor està a l'aire
Només l'has d'agafar
Tranquil que no s'acabarà
Jo vinc de lluny, de lluny!
Jo vinc de molt lluny, de lluny!
Vinc de l'aigua I de la terra
Vinc del sol I les estrelles
Vinc del foc per estar amb tu
Jo vinc de lluny, de lluny!
Jo vinc de molt lluny, de lluny!
Seguiré lluitant com sempre
Sé que no està tot perdut

Jo vinc de lluny
M'agrades tu, I tu, I tu
També m'agrada que a mi m'agradis tu
Que jo t'agradi m'agrada més que a tu
M'agrades tant que cada dia em llevo I penso en tu

Però jo no he vist amb els meus ulls
Que el nord encara l'hagi trobat ningú
I és que al final potser no hi ha final
Fent el camí volant, he arribat fins aquí
I ara veig clar que al final tot té més sentit
Del que em podia imaginar
La vida ens clama, l'amor està a l'aire
Només l'has d'agafar
Tranquil que no s'acabarà
Jo vinc de lluny, de lluny!
Jo vinc de molt lluny, de lluny!
Vinc de l'aigua I de la terra
Vinc del sol I les estrelles
Vinc del foc per estar amb tu
Jo vinc de lluny, de lluny!
Jo vinc de molt lluny, de lluny!
Seguiré lluitant com sempre
Se que no està tot perdut
Jo vinc de lluny
De lluny, de lluny
Jo vinc de lluny
Jo vinc de lluny, de lluny, de lluny
Jo vinc de lluny, hey!

1 comentari:

Rebeca Wieck ha dit...

La cançó, Jo vinc de lluny, m'ajuda a entendre que cal esforçar-se per aconseguir metes, detindre's, conéixer-se a uno mateix i eixir avant sense por del que puguen dir.
M'ajuda a entendre que, de vegades, cal parar al mig del camí, mirar arrere i saber veure i valorar el que tens. A vegades costa valorar les coses bones quan passen tan ràpid. Hem de ser optimistes, però prestant atenció als errors que s'han comés per a així trobar el bon camí que et portarà lluny.
També em fa entendre que hem de respectar als altres i esforçar-se per ser apreciats.