divendres, 30 de maig del 2014

MI SOSTINGUT. Brokeback Formigonera

"Brokeback Formigonera" està dins del disc "Projecte escolopendra" i està format per cançons dedicades a una operació a cor obert, al psiquiàtric Pare Jofré, al sol de València, a l’amor homosexual entre obrers de la construcció o a trobar una connexió espiritual entre el filòsof medieval Ramon Llull i el malaurat líder de Nirvana Kurt Cobain."

En l'article "Pop estrany per a temps confusos" podeu trobar més informació del grup.



Entrevista a Mi sostingut.

LLETRA de Brokeback Formigonera

M’agrada treballar a l’obra
amb les cuixes peludes del meu company.
M’agrada treballar a l’obra,
ajuda’m a pujar ahí dalt.

M’agrada treballar a l’obra,
els seus músculs tots suats.
M’agrada treballar a l’obra,
parem mitja hora a esmorzar.

Passa’m el sac de Pòrtland.

El seu perfum és un embruix.
L’olor que li ix de l’entrecuix.
La seua veu em fa vibrar
quan tira piropos vulgars.

M’agrada treballar a l’obra
amb el dors esvelt del meu company.
M’agrada treballar a l’obra,
és una sauna, és un gimnàs.

M’agrada treballar a l’obra,
tocaments inesperats.
M’agrada treballar a l’obra,
crec que m’estic enamorant.

Passa’m el sac de Pòrtland.

No s’amaga mai pa pixar.
Somriure de complicitat.
Vull confessar-li el meu amor
abans d’acabar la jornada.

Passa’m el sac de Pòrtland, amor meu!