dimecres, 27 de juny del 2018

MIQUEL ABRAS - Et miro, em mires i rius

Abras és un dels artistes puntals del nostre país. Amb la seva veu trencada característica i amb una notable trajectòria sobre els escenaris, el cantant ha actuat en programacions de prestigi com l’Auditori de Girona, l’Auditori de Barcelona, el Festival de Cap Roig, el Festival de Guitarra de Bcn, el Festival Acústica de Figueres, el Festival Barna Sants, el Festival Sons del Món, el Senglar Rock…. També ha guanyat cinc premis Enderrock i el premi al Disc Català de l’Any de Ràdio 4.
                                       


                                               Lletra

Després d'un llarg temps de silencis i secrets
ens perdem entre els luxes de la vida.
Després d'aconseguir el que crèiem impossible
és el moment de menjar-nos el món.

Com si fóssim els primers en estimar-nos,
com si fóssim els únics enamorats,
com si fóssim els primers en desitjar-nos
com dos fugitius en llibertat.
Et miro, em mires i rius...

Deixem enrere els dies que hem perdut la son
enviant-nos enllaços de cançons d'amor.
Deixem enrere la malenconia
i obrim les portes a tot el que hem imaginat,
conscients de les nostres debilitats
i obrim les portes a l'alegria.

Com si fóssim els primers en estimar-nos,
com si fóssim els únics enamorats,
com si fóssim els primers en desitjar-nos,
com dos fugitius en llibertat.
Et miro, em mires i rius...

El teu cor m'abriga de tots els rumors.
La vida no ens prepara pel fracàs.

Si busqués els teus llavis
i no hi trobés amor
et seguiria fins tornar-te a enamorar,
miraria la vida amb uns altres ulls
com un cec buscant la llum,
com jo buscant-te a tu

Com si fóssim els primers en estimar-nos,
com si fóssim els únics enamorats,
com si fóssim els primers en desitjar-nos,
com dos fugitius en llibertat.

Et miro, em mires i rius...


Aquesta cançó me la va manar un amic i en sentir-la em vaig enamorar d'ella. La lletra és preciosa. En poques paraules ens parla de no perdre temps quan estem enamorats.

Aquesta cançó si l'escolte bastant perquè la melodia amb el piano al costat de la veu de Miquel queda espectacular

Tania Samper Martínez. 1 batx Arts