dijous, 14 d’abril del 2016

EGALITÉ - Canvia el rumb

Bon dia,

Aquesta cançó s'anomena "canvia el rumb" i pertany al grup "égalité" al seu album "surt el sol" m'ho van donar a conéixer en classe de valencià amb el tema oficial del disc que, la veritat, em va agradar prou.

He triat esta cançó per que el titol em va cridar l'atenció i encara que la lletra no és especialment complexa, frases com " El somriure és queda amb mi, Esborre la por però no sóc distint" m'han fet pensar que, realment, esta, és una manera de viure.

CANVIA EL RUMB (EGALITE)

"Jugue amb les cartes d'ahir
Les mateixes que demà jugaré

Amb sentit, o sense ell
Guarde dins del pit cada nit

Records que em fan créixer
Adonar-me que este món està del revés

Fer-se major, en aquest cau
T'ensenya que la vida es compra per parts

Malgrat tot, seguirem creixent
Malgrat tot, seguirem construint
Malgrat tot, seguirem pas a pas
Malgrat tot, anem fent-nos grans

Canvie la joguina pel puny
Aprenc del que passa i de la gent

El somriure, es queda amb mi
Esborre la por però no sóc distint

El temps passa, intens i curt
Corre el rellotge canvia el rumb
 
No vull callar, ni besar mans
No vull paraules buides, no vull agafar mals."




 

Entrada realitzada per Carmen Watson, 1er Batxillerat Humanístic i Social