dimecres, 28 de gener del 2015

CROSSING - Parem el temps

Aquest és un grup format un 15 d’abril del 2011 fent versions en un concert al Cotton Club del Castell de Peralada. Després d'aquesta primera posada en escena ja no varen saber fer marxa enrere i el caliu i les bones vibracions que sentien per dins en cada actuació, van fer replantejar tot. Així doncs, maquinant l'estratègia de crear i treure a la llum (youtube) un videoclip amb música pròpia cada mes, han aconseguit un contracte discogràfic.

Passat mig any d'aquesta frenètica, esbojarrada, però efectiva idea, es troben dins de "Música Global ideant" i construint el 1r CD que sortirà a principis del 2015.

No he pogut trobar més informació d’aquest grupo ja que és molt nou. Agrairia molt que si teniu més informació sobre aquest grup me la deixeu en els comentaris per a posar-la aqui.

La cançó de la que vaig a parlar-vos va seu el seu primer single anomenat "Parem el temps”, que je té més de 120.000 reproduccions a youtube, ha estat sel·leccionat entre les millors cançons en català de l'estiu 2014 per diverses revistes i diaris musicals. Aquest tema, d'estil fresc i juvenil ens inicia al camí que volen seguir, que no és cap altre que el d'oferir la seua música a tothom.


PAREM EL TEMPS:
He trencat, més d’un plat,
he rigut quan em tocava plorar.
He fet coses que no explicaré
però entre versos te les amagaré.

Deixa que et convenci un altre cop,
donem quatre notes i ho tinc tot.
Somiant, he trobat,
els secrets que mai t’havia amagat.

M’agrada veure com la lluna juga amb el teu nas,
m’agrada fer l’amor a poc a poc,
m’agrada ser com sóc.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és tan sols un moment.
Però no veus, no veus,
ja no em tens als teus peus.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és més bonica
si junts parem el temps.

He esborrat, del meu cap,
els records que no volia guardar.
He deixat la pressa a algun lloc
i ara tot ho faig a ritme del cor.

Deixa que et convenci un altre cop,
donem quatre notes i ho tinc tot.
Caminant, vora el mar,
un somriure és el que m’ha delatat.

M’agrada veure com la lluna juga amb el teu nas,
m’agrada fer l’amor a poc a poc,
m’agrada ser com sóc.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és tan sols un moment.
Però no veus, no veus,
ja no em tens als teus peus.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és més bonica
si junts parem el temps.

Na na na...
Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és tan sols un moment.
Però no veus, no veus,
ja no em tens als teus peus.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la vida és més bonica
si junts parem el temps.





He escollit aquesta cançó perquè m'agrada molt el ritme que te i em pareix que el videoclip està molt be ja que representa completament aquesta cançó, complir els teus somnis i ser feliç.

María Wollstonecraft :)

5 comentaris:

Ana Ketzin ha dit...

Aquesta cançó m'ha agradat moltíssim, és una de les cançons en valencià que mes m'ha agradat, ja que el ritme és molt divertit i la lletra s'entén perfectament, a més m'agrada que en les cançons canten tant xics com a xiques.

Tracta mes que gens sobre la felicitat de cadascun, que la felicitat és com si parares el temps un moment i tingues moments inoblidables que pots tenir sempre que t'oblides del dolent.

Felicite a la meua companya perquè ha fet una presentació molt bona i ha triat una cançó que defineix molt bé a xics de la nostra edat.

Recomane aquesta cançó a la gent que li agrade molt el ritme divertit i lletres que tracten de la felicitat de cadascun com en aquesta cançó.

Jose de Beauboir i Andrea Arenal ha dit...

Aquesta cançó ens pareix que és una cançó amb molt emotiva, ja que ens conta que una colla d'amics, siguen com siguen sempre seran amics, ja que els amics si són amics de veritat sempre estaran, sigues com sigues, a les bones i les no tan bones. Els amics són com una segona família, sempre et voldran molt, però com diu un dit Castella, els amics es conten amb els dits d'una mà, això, vol dir que els que són vertaders amics, els que sempre estaran al teu costat es conten amb els dits d'una mà i no molts més. Pensem que el nom de la cançó té molt a veure amb el context, ja que quan estem amb els amics o amb la nostra parella el temps es para i pareix que no hi ha un dema.

Si ens referim al vídeo de la cançó, és un vídeo que està molt ben fet, ja que és un vídeo que ens mostra com es para el temps quan estem amb els amics i com no ens importa el pròxim dia quan estem amb ells.

El ritme d'aquesta cançó ens pareix un ritme molt encomanadís i que es queda molt ràpid a la ment, també ens agrada que no és la típica cançó d'amor entre un xic i una xica sinó és una cançó que reflecteix l'amor dels amics.

Volem donar l'enhorabona a la nostra companya i dir-li que puge més cançons com aquesta

Victoria Becker i Nerea West ha dit...

Hola som Victoria Becker i Nerea West, i vam a comentar la cançó de CROSSING - PAREM EL TEMPS. Aquesta cançó ens pareix, que és una de les cançons en valencià que mes ens ha agradat ja que el ritme és molt divertit, i te fa ballar.
Pero el ritme esta un poc copiat d'altra cançó.
És una cançó molt emotiva, perque els amics són com una segona família, sempre pots confiar en els, sempre et voldran molt, i tambe son els que sempre estaran al teu costat.
Es la primera begada que canta una chica i se nota molt la diferencia la chica canta millor que els xics d'altras cançòns.
El vídeo esta molt bonic perque sale la platja molt bonica.
En fí ens agradat molt i esperamos a que allan mes cançóns com aquesta o millores perque aunque no sean regaeton estan molt bé.
bueno adeuuu <3<3<3<3<3<3

abi becker ha dit...

Aquest vide es tracta d'un gup d'amics que queden per a ir de vacanses a la platja .
Se donan conta de que tots junts els pasen molt millor que separats , cada u acaba con una parella i es facen novios .

A mi me parec que quant jo estic amb els meus amics me sint molt millor que cuant estic sola , perque amb els meus amics estic feliç i poc sonrriure.

El vidie que he vist tambe intenta dirnos que tosts junts el molt millor que separats

bego beker ha dit...

Aquest vidio va de que la vida es mol curta i ni ha que pasaro be perqué divertirse jugar ser felizos que son dos dies si pot ser que recordes coses que no vols pero por lo demas tot esta be que no podem deixar que la vida pase perque tu pots decidir lo que vols fer que te ho as de pasar be que estes am els teus amigs que pares el temps i desconectes de la realidad durante uns segons i et pongas a ser feliz que cuan volas plorar no plores rie que es mixor .


jo crec que que no pots desperdiciar el temps am coses que no balguen la pena que la vida son dos dies i te o tens que pasar be am els teus amigs i am la tegua familia que es lo mes importan treballa i aporobexa el temps .


Jo crec que la canco a estat molt be abore la lletra no la e entengut molt be algunes paraules pero no pasa res crec que e escuxat altres cancons dells i man agradat totes molt igual que aquesta perque el sonit de la guitarra ma agradat molt .