dilluns, 6 d’abril del 2020

MALUKS - Fins l'alba

Maluks és un grup valencià que va veure la llum a principis del 2019. Format per quatre joves, s'ha estrenat amb "Fins l'alba", una mescla de dancehall, reggae, cúmbia i dub mooooolt ballable i enganxós. A més a més, la lletra té molla i fa una crítica necessària a l'assetjament que pateixen les dones en els espais d'oci.

Ací us deixe les seues pàgines:

Instagram
Facebook
SPOTIFY



LLETRA

La lluna s'encén, ja cau la nit
ritme de dancehall m'arriba al cos
Tinc força pa' ballar fins l’alba em menege,
em creme, em deixe portar.

Highlight en la mirada igual que al seu vestit,
ella és l’ama de la festa fent el niddle eye
però la llibertat s'esfuma,
ixes de l'amagatall.

Et creus amb el dret d’apropiar-te l’espai
Mirant als col.legues com si fores guai
Em fas un escáner de dalt cap a baix
ves-te’n, ja.

Et creus amb el dret d’apropiar-te l’espai
Mirant als col.legues com si fores guai
Em fas un escáner de dalt cap a baix
ves-te’n, que em vull marcar el...
jiggy jiggy, fora del meu ball
jiggy jiggy no pararé de vibrar
valentes, unides i sempre lluitant

Jiggy Jiggy, fora del meu ball
Jiggy Jiggy no pararé de vibrar
valentes, unides i sempre ...
make my body move
make me body dance

Invades mi espacio y violentas mi whine 
no valen excusas no va a funcionar 
a nuestras hermanas no te vas a acercar 
yo perreo sola y no busco más. 

Et creus amb el dret d’apropiar-te l’espai 
Mirant als col.legues com si fores guai 
Em fas un escáner de dalt cap a baix 
ves-te’n, que em vull marcar… 

Et creus amb el dret d’apropiar-te l’espai 
mirant els col·legues com si fores guai.
Em fas un escàner de dalt cap a baix 
Yo perreo sola y no busco más. 

jiggy jiggy, fora del meu ball 
jiggy jiggy no pararé de vibrar 
valentes, unides i sempre 

lluitant jiggy jiggy, fora del meu ball jiggy jiggy 
no pararé de vibrar 
valentes, unides i sempre ... 
make my body move 
make my body dance

2 comentaris:

Yasmina Crawford Seeger ha dit...

Esta cançó em pareix molt bonica perquè té ritme i a mi em pareix que és una cançó que ensenya que la dona no és una nina i no és una cosa sino que és una dóna que tenim que respectar-la. Quan he escoltat la cançó he sentit que vull ballar i em fa moure pel seu ritme. Em pareix que és una cançó molt bonica per que combina idiomes per exemple anglés, castellà i català.

Sara Maconly ha dit...

M'ha agradat la cançó perquè és molt motivada amb molt ritme, ademes parla de una dona major que cambia totalment d'estil, de vida, per exemple va amb noies a una discoteca, balla com si fora una xica de 20 anys, etc. També m'ha cridat l'atenció que siguis gran o jove, sempre pots ballar, sortir, beure com els joves, tingues la edat que tingues, pots fer el que tu vulgues segueixes dona o home.