dimarts, 1 de juliol del 2014

OBRINT PAS - i si demà no tornara


                                                                                                                                                       
LLETRA:
La por em desvetla
a les nits sense dormir
i sent el vell revòlver
que descansa sobre el pit
en aquest bosc humit
els silenci és l'enemic
a trenc d'alba partim
seguint les llums del matí

Travessem l'aurora
entre els cingles del massís
en aquestes muntanyes
sobreviure és resistir
hem canviat mil cops de nom
però tots sabem qui som
guerrillers supervivents
combatents de l'últim front

Unes flames roges
cremem el nostre horitzó
la casa on dormirem
és un esquelet de foc
han matat el masover
ens solia refugiar
anit em va somriure
quan ens vam acomiadar

La lluna ens recorda
que som com estels errants
ombres d'una guerra
perduda en sendes de fang
i quan la foscor em venç
acaricie en soledat
un record en blanc i negre
el motiu del meu combat

I si demà no tornara
al lloc on et vaig deixar
vull que recordes que un dia
joves com nosaltres vam marxar a lluitar
armats d'amor i coratge
i un clavell roig amagat
combatrem fins l'últim dia
sota bandera de la llibertat



Discografia

Maquetes

Àlbums

Altres

  • Tirant de Rock - 1994
David Lacomba 3ºA

2 comentaris:

Pau Mill ha dit...

Aquesta canço esta molt chula pero no se bé de quin tema parla ja que no ho explica a l' entrada pero el ritme es molt bo i la canço en general es molt bona.
pero em pareix que parla sobre la gurrea i que han de anar els xiquets i no es res chust.

ALEX Y DANI ha dit...

Aquesta cançò es del famos grup ´óbrint pas` aquesta melodia te un bó ritme pero es molta accelerat i de vagades canvia molt de ritme , de vegades te un ritme molt acelerat ,pero de vegades elritme va disminuint.
La canço es titola “I SI DEMA NO TORNARA”
Que tracta de:

(CONTINUARA)...