dijous, 26 de setembre de 2013

TERÀPIA DE SHOCK - Sens tu

TERÀPIA DE SHOCK- SENSE TU


MEMBRES MUSICALS:
-Albert Parés, (baix)
-Ferran Massegú, (
veu)
-Gerard López (
bateria)
-Jaume Sucarrats,  (
guitarra)


Teràpia de shock és un grup de pop-rock català creat l'any 2006 per uns joves, Ferran Massegú i Jaume Sucarrat, van trobar en diverses ocasions per tocar plegats diverses cançons amb guitarra acústica i veu. Arran d'aquestes trobades van començar a compondre algunes melodies que amb el temps van anar-se convertint en cançons com Carla i Sense tu. Després es varen incorporar uns altres membres com Gerard López i Albert Parés El grup va agafar mes fama després de ser la banda sonora de la sèrie de TV3 Polseres vermelles.
L'any 2008 publiquen Escapa't amb mi, el grup guanya el Premi Enderrock al millor Grup Revelació.
El 2009 van obtenir el premi Enderrock al millor lloc web.
Al 2010  presenten el nou treball “Tota la nit”. Conté 13 cançons. Aquestes giren al voltant de la nit, dibuixant melodies amb sentiments i emocions.
L'any 2011 va suposar la consolidació de la cançó "Sense tu", que formava part de la banda sonora de la sèrie de Antena 3 "Polseres vermelles" El videoclip de la cançó "Sense tu" va superar el milió de visites al portal youtube, xifra mai aconseguida fins aleshores per cap grup en català.



 La nostra elecció en aquest cas es “Sense tu”, la coneixerem gracies a la banda sonora de “Polseres Vermelles”,  en aquesta serie varem començar a escoltar cançons en català. L’hem triada perque ens agrada la lletra, la veu i les raons que se exposen. Tambe l’hem elegit perque va ser de les primeres cançons que es varen començar a raó de uns amics i al final ha sigut acabada. I per a nosaltres es això molt important, tot va començar un 2006 i ara a acabat en un grup musical en discs i progressos per a un futur.





LLETRA DE LA CANÇÓ - SENSE TU 


És de nit... 

és tot fosc... 
estic sol i no hi ha ningu... 
és de nit... 
un record... 
dins el cor, ella hi és a dins... 
els seus ulls són brillans 
i un sumriure extrabagan 
ja no i és l'he perduda 
va marxa lluny del meu abast 
i sempre estara el meu cor... 

sense tu jo no puc 

sense tu si no i ets 
sense tu jo no soc ningu... 
sense tu jo no puc 
sense tu si no i ets 
sense tu jo no soc ningu... 

és de nit... 

és tot fosc.. 
no estic sol no u estic 
tu estas amb mi 
i els teus ulls són brillans 
i un sumriure extrabagan 
i sempre estarà el meu cor... 

sense tu jo no puc 

sense tu si no i ets 
sense tu jo no soc ningu... 
sense tu jo no puc 
sense tu si no i ets 
sense tu jo no sóc ningu... 

si no estas aqui 

si no estas amb mi 
jo no et puc mirar 
jo no et puc sentir 
si no estas aqui 
si no estas amb mi 
jo no et puc tucar 
jo no et puc bassar 
i sempre estaràs el meu cor...

és de nit...



Fet per Paula Gallart i Maria Segrera

8 comentaris:

ali salem ha dit...

No m'a agradat

ali bouchih ha dit...

la veritat que aquesta canço no m'agradata molt

Jordi i Diego ha dit...

Encara que la musica en valencia no ens agrada res,el contingut de la canço no ens disgusta ja que la musica en valencia a patit molt des del franquisme fins ara y ara tampoc es molt escoltada ni apollada, tenim que dir que es bastant actual ja que en el tema de politica es mes desquerres que de dretes y que sutilitza en series de televisio en valencia com polseres vermelles.

juan victor ha dit...

no màgrada la musica en valencià perque no te ni peus ni cap el que diuen els cantants eixos valencians a d'altra banda a mi la musica que te que vore amb l'amor no m'agrada gens i la canço aquesta no te ritme de ningun tipus ni la muica es rapida es molt llenta i no mola a la gent.

ALI kent ha dit...

Per a ser franc la música en valencià no m'agrada molt ja que no m'amatrau gens i no és molt coneixcuda. I respecte a la canço, no m'agrada gens tant el tema com la lletra perque les cançons d'amor no m'agraden res i la meua opinió és que aquesta cançó no té molt ritme. Per la cançó és bastant moderna per a mí. Pense que a la gent que li agrada la musica en valencià té que respadar-la i no es té que perdre ja que la musica per a molta gent es un medi d'éxpressar les seues opinions i aixó és important. En fi aquesta cançó no mágradat molt pero que la musica i el efectes són bastant actuals.

Redamalva ha dit...

M'agrada la canço perquè té ritme i m´agraden d'aquest tipus com el pop el rap etc. Jo crec que si la gent escoltara aquestes canços les agradarien i la gent creu que son aborrides perquè no "molen" i no estan a la "moda".

julud thompson ha dit...

Hola
La meua opinió sobre aquesta cançó ès que no esta gens mal.
La veritat es que les balades no m’entusiasmen ,però esta bastant bé.

Pense que la música en valenciá a patit moltísim al llarg del temps i que ara amb les noves tencnologies es pot fer mes famosa i tindre un públic mes extens.
També a les escoles es pot ansenyar aquest tipus de cançons ,per expmele aquesta activitat m’ha ajudat a conéixer nous grups i noves cançons que jo no coneíxia abans .
I poquet a poquet, es podria fer mes popular.

Iris i Irene Stone ha dit...

Bon dia.
Baix el nostre punt de vista, esta cançó es del nostre gust, ja que personalment ens agraden molt les cançons d'amor que expresen tants sentiments com aquesta. Pot ser molta gent es sentisca identificada amb la lletra, i nosoltres som dos d'elles. Aixó no vol dir que sols ens agrade este tipus de música, perqué hi ha molta varietat.
Aquest grup, al igual que la música en valencià, no es escoltat per molta gent, pero la cançó ''Sense tu'' sí que ho es, gracias a que va ser la banda sonora de la serie ''Polseres vermelles''(emesa en Antena3 fa un temps), la gent la va coneixer.
Respecte al que han dit els nostres companys, nosaltres no hi estem d'acord, perqué clarament cadascun té uns gustos diferents per a la música, respetem les seues opions, encara que no pensem lo mateix.